x
Super
92%

Všetko super – najväčší wellness, kvalitné masáže, výborná strava, milý personál, čisté a pekné izby, pekné okolie hotela, celý komplex super

Logo Zľavomat

Pobyt v Aquatermal počas koronasituácie

aktualizované 30.9.2020 na základe Opatrenia ÚVZ SR

Milí hostia a priatelia,

asi nie sme jediný hotel alebo zariadenie, kde sa často stretávame s otázkami na aktuálnu situáciu. Dôkladne sledujeme vývoj koronavírusovej situácie a v tomto článku Vám odpovieme na niekoľko Vašich častých otázok.

 

Rezervovať si pobyt?

Ak k nám chcete prísť, určite áno. Rezerváciu si u nás vytvoríte cez online booking na tejto našej stránke alebo telefonicky, či mailom na recepcii hotela. Nepodceňujeme situáciu, no život sa nezastavil a my Vám chceme prinášať stále ten najlepší oddych a relax. Našťastie, rezervácie pribúdajú a hostia sa k nám tešia.

Aké sú opatrenia v Hoteli?

Dodržiavame všetky nariadenia a opatrenia Hlavného hygienika. Všade je umiestnená dezinfekcia, v interiéri nosíme rúška, pravidelne a dôkladne všetko čistíme a dezinfikujeme.

Na základe opatrenia Opatrenia ÚVZ SR zo dňa 30.9.2020 (nájdete ho tu), sme upravili opatrenia v našom hoteli nasledovne:
- v reštaurácii sú rozostupy medzi stolmi minimálne 2m (väčšinou oveľa viac)
- vyhradili sme čas na raňajky pre hostí ubytovaných na 1. poschodí v čase od 7:30-8:30, pre hostí ubytovaných na 2. poschodí od 8:30-9:30 
- vyhradili sme čas na večere pre hostí ubytovaných na 1. poschodí v čase od 18:00-19:00 a pre hostí ubytovaných na 2. poschodí v čase od 19:00-20:00
- samozrejme je možné po príchode na recepcie upraviť časy podľa požiadaviek (malé deti, skoré raňajky ap.)  ale stále tak, aby sme spĺňali podmienky Opatrenia ÚVZ SR
- vo Welness&SPA sledujeme kapacitu, aby nepresiahla povolený počet hostí (obmedzíme počty návštevníkov prichádzajúcich do nášho wellness&SPA z okolia). Kapacita wellness&SPA aj podľa nového opatrenia postačuje pre plne obsadený Hotel

 

Kde všade je potrebné nosiť rúško?

Ochranné rúška alebo iné prekrytie dýchacích ciest je povinné nosiť na recepcii hotela, pri prechode cez recepciu do reštaurácie, v reštaurácii a na chodbách. Nenosia sa počas konzumácie jedál alebo nápojov, v bazénovom svete a vo Wellness&SPA centre. Naši zamestnanci, samozrejme, majú rúška nasadené po celý čas.

Máme rezerváciu a nemôžeme prísť na pobyt. Aký je postup?

V tomto prípade Vás prosíme o oboznámenie sa so storno podmienkami. Pokiaľ nemôžete prísť na pobyt, alebo sa pobyt nemôže uskutočniť, o peniaze neprídete. Nájdeme Vám náhradný termín alebo poskytneme Voucher v hodnote platby a budete ho môcť využiť v inom termíne.

 

Veríme, že Vás u nás budeme môcť privítať a že čoskoro sa budeme môcť na Vás usmiať aj bez rúška. Vychutnať oddych a relax si môžete u nás bez obáv a s maximálnou pozornosťou na bezpečnostné opatrenia. Viac sa o nich môžete dozvedieť tu.

 

Tešíme sa na každého hosťa, ktorého budeme môcť u nás privítať.

Tím Hotela aquatermal***

Zdieľajte tento článok s priateľmi

Máte už rezervovaný váš pobyt?

#aquatermal

Rezervovať priamo

Vedeli ste, že pri online rezevácii priamo na našom webe nakúpite pobyt najvýhodnejšie? Všetky najlepšie akcie a zľavy nájdete vždy na našom webe. Vyskúšajte si priamu rezerváciu už aj so zabezpečenou online platbou. Vyberte, vyskladajte a nakúpte priamo na našom webe.