Firmy a kongresy

Náš hotel disponuje dvomi konferenčnými miestnosťami o kapacite od 20 osôb do 80 osôb. Káždá z miestností je vybavená moderným technickým zariadením (dataprojektor, ozvučenie, pripojenie na internet a ďalšie..)

Veríme,že naše priestory vám ponúknu dostatočné kapacitné a technické vybavenie pre vaše semináre, kongresy, workshopy a rôzne pracovné rokovania.

Naša kuchyňa zase poskytne účastníkom konferencií a školení príjemný gastronomický zážitok. Vybrať si môžete z viacerých variantov stravovania. Či už jednoduché dvojchodové menu alebo bohatý bufetový stôl, prípadne rauty a recepcie v rôznych štýloch vám dokáže zabezpečiť náš šikovný a úctivý personál podľa vašich konkrétnych požiadaviek.

Všetky naše priestory sa vám budeme snažiť pripraviť podľa vašich žiadostí a našich možností aj na rôzne rodinné oslavy, svadobné hostiny, firemné akcie alebo teambuildingy.

 

Tešíme sa na vašu návštevu a veríme, že u nás nájdete všetko, čo patrí k príjemnému oddychu a relaxu.

Balík pre firemné podujatia

Balík obsahuje:

  • 1 x ubytovanie v dvojlôžkových izbách
  • 1 x plná penzia (bufetové raňajky, obed a večera, 3-chodové jednotné menu)
  • 1 x konferenčná miestnosť s vybavením na celý deň
  • 2 x cofee break mini – minerálka, káva alebo čaj
  • voľný vstup do vnútorných a vonkajších bazénov

Špeciálna cena 49,- € / osoba / noc

Cena platí pri organizovaných školeniach počas týždňa (s nástupom od nedele do štvrtka). Ak máte záujem o víkendové školenie radi vám pripravíme ponuku podľa vašich konkrétnych požiadaviek. Viac informácii na +421 047 430 88 87 alebo alebo 0917 146 705, prípadne cez e-mail: marketing@strehova.sk